Jag, mobilfreak?

image58

Äntligen tillbaka med en ny mobil. Det gick ju bara en vecka eller så. Jag minns knappt hur livet med riktig en mobil är! Senaste veckan har varit en lång jobbig period fylld av irritation. Det tog ett tag innan jag kom över traumat att inte veta vilka som skickade grattis sms på min födelsedag. Tänk om det inte var några alls? När jag till slut fick igång min reservtelefon från mitten 90-talet (man vet aldrig när gammalt skräp kommer till användning igen) så var det bara morsan som undrade om jag kommit hem. Trist. Jag trodde sms sparades i minst en vecka i alla fall.

Jaja, här hoppar inga halta löss... jag är nu tillbaka med telefon, kamera, MP3, kalender m.m.

Skönt!

Jag ser mig trots allt inte som en mobiloman. Bara teknikvänlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0