Festen

image34

Festen var som ni ser ovan full av dans och härliga människor. Alla var glada och jag tror dom flesta hade lika kul som jag. Detta var avslutningen på en lång arbetsam och rolig period. Själv har jag nu kommit hem till hufvudstaden och kan äntligen obehindrat surfa och ladda upp bilder. För alla de som är kvar i Norrland så vntar fortfarande lite belöning. En spelperiod och så deras avslutningsfest. Trevliga tillställningar det där.

Ett kort sammandrag:
De flesta var på plats vid 7
Regnet började strila ner vid fem över 7
Gunhild vann tävlingen
Jag grillade korv men fick även smaka älginnerfilé
Jag drack 4 öl och en liten nubbe
Dansade
Snackade med alla
Några tog taxi hem för hemska pengar
Jag var kvar alldeles för länge.

Nedan ser ni hur trött jag var på tåget hem.
Nu i säng, omedelbums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0