Vad ska jag blogga om?

Konstig fråga att ställa till sin egen blogg. Som att försöka få ett oväntat svara av sin dagbok. Jag har visserligen aldrig skrivit dagbok men har väl lite erfarenhet av att dokumentera saker. HUr man startar en blogg?
Känns inte nyskapande direkt. Jag kan tänka mig att 98% av alla som skapar sin första blogg har det som inledande tema. Stort och smått? ja, ännu en bloggfloskel. Det är väl liksom meningen med bloggande, att snacka om stora och små saker i osorterade inlägg. Det kanske blir en upplevelseblogg eller en inlevelseblogg. En blogg som handlar om mina nya erfarenheter i livet eller en trendbarometer. Tja, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0