Tiden är inte avgörande!

image170

Just nu håller jag på med en show. En Las Vegasinspererad färggrann show med musik, humor och magi.
Denna ensemble som är tillfälligt sammansatt för denna show har nöjet att inviga en alldeles ny scen i Södertälje.

Själva showen har premiär den 29 november men vi ska ha lite "övning" på vissa moment av föreställningen i skarpt läge. Det vill säga med publik. Nu på torsdag så är det en fest för flera hundrra peroner och på fredag är det en gala i lokalen. Bilden ni ser är tagen igår och visar platsen framför scenen, som inte finns. Elen är dragen, i stort sätt. Möblerna kom när vi var där.

På torsdag ska vi showa där!

Jag är inte nervöst lagd vilket jag är glad för. Speciellt inte över sånt jag inte kan påverka. Jag kan inte verka för att elektroniken fungerar på torsdag. Vi som skall stå på den scen, som inte finns...ännu är, har jag fått för mig alla ansvarstagande och självgående människor. Vi gör alla vår egen grej och litar fullt och fast på att alla "levererar".
Hittills så är det lungt. Fast en scen vore ju bra att ha.

I morgon onsdag ska vi ses hela ensemblen för första gången. Ska bli himmla intressant.

Kommentarer
Postat av: storaQ

JA DET ÄR VÄL EN JÄVLA TUR ATT NI INTE ÄR NERVÖST LAGDA.(Ojdå, det blev visst stora bokstäver) Lite inredning fixar man ju snabbt.Och texten sitter väl redan=)

2007-11-15 @ 21:08:55
Postat av: lillaq

Ja, helt galet! Men fortfarande är det en intressant upplevelse ;)

2007-11-16 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0