Under över alla under

image172



Ovan ser ni utvecklingen av lokalen. Det är mindre än 20 timmar mellan denna bild och den förra.
Helt otroligt faktiskt. Till och med toaletterna funkade. I.o.f inga speglar men vem bryr sig.

När klockan var 16.00 arbetade byggarna med både el och snickerier. Sen kom städarna och putsade rent samtidigt som dukningen av alla bord tog vid. Soundcheck och lite snabba repettitioner.

18.30 kom alla 350 gäster och en lång middag med show. Musiker sångerskor Jan johansen en magiker och Owe och jag. Vi tog moment för moment och det gick bra faktiskt. Jubel och skratt av löste varandra mellan tuggorna av mat och potatis.

Ikväll är det nästan samma race igen. En "Ambassadörsgala" med 280 av tokstans mest prominenta personer, ja eller dom som har betalat för att få vara med om denna återkommande begivenhet.

Nu ska jag bara skriva en sketch till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Tom (fd sir huus)

Lycka till med showen! Jag har en ny blogg-adress.

2007-11-18 @ 00:20:20
URL: http://typpapper.blogg.se
Postat av: lillaq

Tackar!
Jo, jag har varit där och tittat. Kul!

2007-11-18 @ 03:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0