Framme i Rom

Ja, nu är vi på plats! i har hunnit med att titta på spanska trappan, piazza Popolo, Svenska Institutet och Via del Corso.

Det är varmt och trevligt. Pensionatet är helt ok. Enkelt och fräscht, som utlovat.
Jag har även hittat en trådlös uppkoppling (långsam) om jag ställer datorn på fönsterblecket i tvrummet.
Ja vi får se, det ska väl bli ett inlägg med en bild per dag i alla fall.
Jag böjar med bilderna i morgon.

Farsan och jag har just vilat klart efter den ansträngande promenaden och ska väl försöka hitta ett billigt ställe och äta på. I morgon kommer det en frukostrecension.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: filippa

låter som ni har det jätte bra!

2007-09-04 @ 07:50:17
URL: http://filia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0