Fredag

Fredag! En vecka har gått och jag ser fram emot en helg utan att behöva passa telefon eller ringa nån direkt. En helg full av fix med allt som man inte hinner när andra jobbar. Nackdelen med att ha varierad arbetstid är ju att man får liksom aldrig ledigt egentligen. Det är sällan man känner "äntligen fredag" på riktigt.
Har jag inte jobb på helgen så är det förberedelser. Sen får jag sprida ut dom där lediga helgerna över veckan istället.

Tja, fördelen är ju såklart att jag har andra möjligheter att ta långa luncher, själv. eller paddla en stund mitt på dan.
Ja, nu ska jag i allafall stänga av jobb för denna vecka och bara göra sånt som rör mig och de mina.

Äntligen fredag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Lasso Girl

Nu har det gått j...gt många fredagar.

2008-10-12 @ 16:44:40
Postat av: lillaq

Ja, jag jobbar hårt och hinner knappt kolla e-posten.

2008-10-13 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0