Stanna!

image237
En vinterbild dessvärre men i väntan på en ny kamera så blir det gamla bilder.

Har nu varit på landet i nästan en hel vecka. Helt otroligt skönt. Har kunnat jobba samtidigt. Distansjobb när det är som bäst. Vakna till fågelsång, äta frukost ute i lä, sitta vad datorn med utsikt över lilla sjön och åkrarna. Göra middag till familjen. Dricka ett glas vin mitt i veckan titta på solen som går ner. Sen sover man gott.

När det är så här lätt så saknar jag inte storstadslivet det minsta. Vad är det egentligen som är så bra med det?

Köer, trängsel, smuts, jäkt.

Hade jag ett jobb där jag kunde distansjobba mer på detta sätt så skulle jag nog flytta ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0