Bra bil



Vad är det viktigaste i en bil?
Hjul, ratt, broms eller kanske motor?
Att den är ändamålsenlig?

Har just sett "Pimp my ride" och där är det viktigaste att man får in så många dvd och flatscreens som möjligt.
Visst det är underhållning men vad är vitsen med en fet platt teve på flaket? När ska man titta på den?

För mycket produktplacering för min smak.
Det är mycket konsumtion som krävs här.

Nä, jag gillar det helt enkelt inte.
Jag blir inte imponerad heller.
Trist att jag slösade tid med att titta.

Jag zappar till en B såpa istället ;)

Kommentarer
Postat av: Lasso Girl

vad anser du om rättegången mot Tito Beltran? Vad anser du om att skapa ett nytt big-bang?



Jag kritiserade ju dig tidigare för att du är så trist och torftig i din blogg. Varför inte fortsätta vara det, och ta upp alla dessa i alla fall intressanta politiska frågor?

2008-09-19 @ 04:40:04
Postat av: lillaq

Jomen visst kan jag fortsätta vara trist ;)

Och nog kan jag kommentera de ämnen du föreslår, även om det inte är så mycket politik visserligen.



Tito B: Vekligheten hinner ikapp en förr eller senare. Om han verkligen våldfört sig på den unga kvinnan får någon annan bedöma. Att Tito är kändis gör det inte värre än andra utredningar för andra män. Det är upprörande vem som än begår dessa avskyvärda handlingar. Att just detta fall får spaltmeter för att han är känd gör det inte inressantare för mig. En tidningshuss för lösnummerköpare. Inte värt att kommentera mer.



Big bang:

Forskning är bra. Utan den vore vi inte där vi är idag. Klart man måste kolla. Det är ju bättre att forskarna undersöker saken än att någon tveksam regim gör det. Syftet skulle nog vara nåt annat i så fall.

Forska mera.



hepp

2008-09-19 @ 14:44:37
Postat av: Lasso Girl

Kul länk:



www.argalappen.se

2008-09-19 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0