Svar på mejl!

Jag fick svar idag på mejl. Inget konstigt kanske många tycker . Jag får många svar på skickade mejl varje dag men detta var speciellt. Det var från en politiker.
jag har tidigare e-postat politiker, speciellt i samband med val men aldrig fått svar faktiskt. Man tycker ju att det är just då dom borde svara annars.

Svaret jag fick var från Anders Lago, han som åkte till USA från lilla Tälje och sa "stop stop stop".

Jag berömde honom för hans insats som jag tyckte var bra, sen frågade jag en fråga.
Hans mejl var artigt och han tackade mig för att jag tog mig tid till att skicka ett uppmuntrande mejl. Han var ödmjuk inför uppmärksamheten detta har fått.  Sen passade han på att göra nån sorts uttalande om flyktingpolitik och fristad m.m. Det kändes lite "copy and paste" men det gjorde inget.

Undrar hur statistiken för positiva mejl ser ut för politiker. Han verkade väldigt glad åt mina korta rader.

Trots att herr Lago fick till ett ganska långt mejl så blev det inget svar på min fråga.

Det gjorde inget det heller. Jag frågar en annan gång. Det var liksom trevligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0