3 i 1 ?

  

Ibland lyckas jag få med mig rabattkuponger ifrån reklamhögen hemma. Jag, eller min sambo rättare sagt ser nåt vi behöver och så river hon ut en lapp som jag sen tar med mig till affären.

Nästan varje gång när jag kommer till kassan med två paket kampanjkaffe eller en pastasort man normalt inte äter så blir resultatet detsamma. Kupongen gäller inte. Jag är på fel affär inom samma kooperativ.
Kan man göra det krångligare?
Jag visste inte ens att det fanns tre olika varianter av Coop, eller konsum som vi sa förr.

Då står man där med lång näsa och en värdelös lapp i handen. Eftersom man redan är lite generad så spär man ju inte på eländet och lämnar tillbaka varorna man bara vill ha om dom är billiga. Nä, jag betalar hellre 34 spänn för ett litet paket pasta som inte ens räcker till hela familjen.

I fortsättningen måste jag i förväg bestämma vart jag ska handla och ta med mig rätt kuponger.
Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0