1:a julklappen

Då har jag faktiskt handlat första klappen för i år då. Bara typ tjugo klappar kvar. Jag gillar att ge klappar. Det behöver inte vara en flatscreen eller en ny Ipod utan kan vara vantar för 49 spänn. Tanken att ge varandra saker eller annat för att glädja, är bra. Vi skulle nog försöka göra det fler ggr under året.

Det som är svårt är att ge rätt. Ska man ge en klapp som är ett behov hos den som får klappen? Är julklappen ett bra tillfälle att förändra saker och ting?
Eller ska man ge saker som man är säker på funkar. Liknande parfym eller en musiksmak som är garanterat uppskattad?

Själv är jag sällan modig i dom fallen. Vill gärna vara säker. Mitt mål brukar vara en bra klapp till alla sen roliga eller gulliga klappar som bonus.

Den nyss inköpta är kategori "bonusklapp", tyvärr på sett och vis.

Vi får väl se om jag lyckas i år.

Det viktigaste är att träffa famuljen och att sillsalladen är god och mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0