Äntligen semester!

image38

Aah! äntligen hemma, med lite lediga dagar framför mig. Nu får jag äntligen närma mig min nyinköpta elgräsklippare. Vilken lycka!
Jag köpte en med sladd för att jag tänkte vara lite miljövänlig och inte släppa ut en massa avgaser. Den är dessutom tystare än en vanlig gräsklippare. Det känns mer som man damsuger gräsmattan. jag hann dessutom få en en trevlig snits med sladden. Jag kan rekomendera en liknande maskin.

Jag har ju tidigare snackat om vad olika ordet semester betyder för olika människor.
Just nu sitter jag själv vid köksbordet och allt är lugnt. Det korta regnet som föll tidigare har rensat luften och dimmorna ligger över åkrarna. Solen har passerat horisonten och ett trivsamt mörker lägger sig till rätta. Kan tillvaron vara bättre?

Bara lite bättre, jag häller upp ett sista glas vin.

Kommentarer
Postat av: Anna Laurila fd Hermansson

Hej, har du också en blogg här! Jag har också semester men i dag blir det inget vin. På lördag däremot *moahahaha*

2007-07-12 @ 12:34:34
URL: http://www.annalaurila.com
Postat av: lillaq

Jo, mest som en test för att alla frågade mig hur en blogg funkar. Jag tog reda på det genm at starta en ;)
Eftersom jag sitter mycket vid datorn så är det en enkel sak att få iväg ett inlägg då och då.
q

2007-07-14 @ 00:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0