Lunchlista

Min första lista på denna blogg.

Lunchställen i Östersund. Jag rankar dom som jag finner mest attraktiva både prismässigt men ochså stämning och kvalité.

image32

1. Sinnernas Café, Bibblan vid busstorget. Bra och lagom varierad meny som är fräsch och god. Musiken är väl avvägd och personalen mycket trevlig. Sen kan man vara uppkopplad där med ;) 65 :-

2. Brunkullan, mycket folk med klassisk lunchmeny. Man blir garanterat mätt. Har man en långlunch så varför inte fortsätta på uteserveringen till sena kvällen. ca 70:- har jag för mig.

3. Frösö golfklubb, Buffé som inte ändrats nämnvärt dom senaste två åren jag varit där. Bra grönsaker och man har goda chanser att bli mätt. 80:- + 5:- för lättöl.

4. Tages på Frösön, en muterad sibyllakiosk. Roadmeny av mindre hälsosam stil. Här har du chans att få i dig alla typer av fetter, både i maten men även till kaffet. cirkapris 75:-

5. Arnljotlägdens kök, Fil och i bästa fall flingor. Några mackor med mycket pålägg på. Sen som efterrätt en kopp automatkaffe. 0:-

Hepp! Nu ska jag ta en kaffe till på Sinnernas Café!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0