Björn Borg vill ha mina kalsonger!!!

image163

Jag ser i dagens världsblad (LT i Södertälje) att tennislegenden Björn Borgs klädmärke ska samla in kalsonger och skicka till världens makthavare. Det är någon form av fredsprotest eller manifestation.
Eeh... jaha? Mina avlagda kalsipper, i ett kuvert. skickas till Björn Borg AB som sedan skickas till Putin eller nån annan dåre.

Ska jag vara helt ärlig så fattar jag inte vad syftet är egentligen. Om initiativet hade kommit från en privat person eller en fredsorganisation hade det varit ett unns mer logiskt, men nu är det ju ett kommersiellt bolag som tillverkar och säljer KALSONGER!

Jag ger mig faan på att efter man passat på att rensa sina slappa filsingar så kommer ett exklusivt erbjudande från sagda firma om att frächa upp sina intimare plagg.

Jag kanske målar faan på väggen men är det inte en märklig koppling.

Kalsong - impopulär ledare?

Jag funderar på att skicka mina gamla strumpor till Björn Borg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0