Glasklart!

image151

Jag var ute hos en av mina bröder. Han har ganska nyligen bytt yrke. Han bröt sitt levndsmönster och siktade mot en gammal dröm, att blåsa glas. Ganska imponerande att göra det när man närmade sig 40 år. Det var väldigt trevligt att hälsa på brollan ute i hans lilla stuga. Han har även flyttat ut på landet nämligen. Helt otroligt! Han verkar må prima vilket gläder en lillebror såklart.

Syftet med besöket var egentligen att plåta hans glas, för att om möjligt göra en sajt som visar dessa.
Tja, jag knåpar väl ihop nåt enkelt som vanligt.
Har ingen egentlig aning om hur man plåtar glas på bästa sätt.

Självklart önskar jag brollan lycka till med sin hytta.

www.hemmahyttan.se

Kommentarer
Postat av: filippa

Guuud va duktig han e...
Hälsa honom så mycket!
Det är kul att höra att han mår så bra, tänk att man kan ändra sitt levene även senare i livet och bli så lycklig =)

2007-10-01 @ 07:35:18
URL: http://filia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0