Hes i hjärnan?

image161

Kan man bli hes i hjärnan? Det känns så nu i alla fall. Jag har varit hes i rösten i ca ett dygn och det har spridit sig till hjärnan tror jag. Jag pratar normalt inte så mycket heller egentligen. Jag tycker tystnad är helt ok. Har nu blivit hes i allafall. Troligen någon bacill som satt sig på stämbanden.

Det är liksom inget kul att snacka när man är hes. Det blir bara jobbigt. Som att äta när man har en blåsa på tungan. Man hoppar över ett mål mat eller två. Nu orkar jag inte snacka med folk längre. Det har resulterat i att min hjärna har inspirerats av min mun. Tystnad.

Näfan... det är ju sjukt! Bara att jag sitter här och skriver sån här smörja tyder ju på att hjärnan arbetar på högvarv. Den kanske sprängs om en stund?! Jag kanske har tänkt för mycket?
Jag får suta med tänkandet några dar.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0