Mot nordens vita vidder!

Jaha, nu så ska jag bara ta en liten sväng till norrland. Kort över helgen. Lite jobb, lite fest.
I skrivande stund sitter jag på Centralen i hufvudstaden och lägger märke till en jobbig sak. Nu finns det väldigt få nätverk som är öppna och gratis. Jag har ju en bärbar dator med wlan. Förr (för inte så länge sedan) så fanns det en uppsjö av öppna nätverk här nere på stan. Inte längrre.

Beror det på att folk har börjat läsa instruktionsböckerna och stänger sina rautrar? Beror det på att folk har blivit rädda och stänger dörrarna?

Vem vet. Trist för mig som efter lång tid av letande till sist hittar ett med surfmöjlighet som går långsamt.

Jaja, jag får väl koppla ner en stund då ;)

Kommentarer
Postat av: www.annawintour.blogg.se

hej vilken tråkig blogg

2007-10-29 @ 21:37:45
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: lillaq

Ja, jättetråkig.
Till skillnad från din då.
Tack för den konstruktiva kritik du gav. Kändes nödvändig. Eh...

2007-10-30 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0