Sommarens sista skrik

image152

Satt på bussen igår och observerade att det finns ganska många uteserveringar kvar, trots avsaknad av sol. Jag vet inte om det är tragiskt eller sunt, att försöka krama ur det sista ur sommaren som var.

Kanske för att sommaren var dålig eller för att vi blir mer och mer kontinentala. Eler så vill vi helt enkelt inte acceptera att kung Bore står i farstun och väntar.

Vi sitter gärna och huttrar en stund och inbillar oss att det är skönt.

Tja, blir lite sugen själv på att ta på mig mysiga höstkläder och smita ner på ett utekafé för en latte.
Blir troligen så innan jobbet idag.

hepp

Kommentarer
Postat av: syster

Det är inte vanliga som pinar sig på uteserveringar det är ju RÖKARNA!

2007-10-04 @ 23:56:08
Postat av: lillaq

Haha, ja kanske. Jag såg inga ciggaretter på dessa personer men troligen. Man blir lite puckad av att röka ;)

2007-10-05 @ 00:00:21
Postat av: Huus

Fan vad jag känner igen fiket.. Nära Fridhemsplan?

2007-10-06 @ 18:35:34
URL: http://sirhuus.blogg.se
Postat av: lilla

Jepp, vet inte vad gatan heter men jag satt på 4:an mot radiohuset.

2007-10-07 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0