ExpoHans!

image148

Mobil, e-post, hemsida, my space, blogg, stay friends, msn, skype och nu senast FACEBOOK!

Jag är ganska väl exponerad på nätet tycker jag. Jag har allt ovan, utom facebook. Jag har svårt att hinna med att uppdatera min blogg (som ni märker). Den ena exponeringkanalen efter den andra ser dagens ljus.
Jag har inte utforskat facebook ännu men lockas inte heller. Vad mer kan det vara som är så pass viktigt att jag ska tillbringa ytterligare timmar framför datorn med nya inloggningar, lösenord och sätt att ladda upp bilder.

Jag ska ta ett bord och sätta mig på Medis för att skapa en interaktiv facebook.
Snacka live! Rätt i fejset ba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0