Friends - always?



Jag har just flyttat. Tillbaka till min "egen" stad. Något jag inte trodde skulle ske på mycket länge egentligen.
I samband med det så har jag funderat på lite historia. Min egna historia då.

Jag är med på "fejan" och stay friends. Har liksom alltid varit aktiv på nätet och testat olika saker. Kul en kväll eller två men sen slutar man. På facebook så möter ma gamla klasskompisar eller vänner man slutat umgås med för 20 år sedan.

Jag tror inte vi har behovet av att veta vad som hände med alla egentligen. Vi gör det för att möjligheten finns bara.
När ska vi gå vidare?

Vad ska jag säga till mina forna vänner när jag möter dom? I regel blir det standardfraser.
-Vad gör du nu förtiden?
-Har du barn?
-Var bor du?

Vad ska jag göra med den informationen? förutom att lägga den direkt i "ryggsäcken"
Jag är inte emot socialt snack men har väl kanske tröttnat lite på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0