bad flow

image200

Just nu verkar mitt flow vara på absoluta botten.

Som jag sa tidigare så är min mobilkarma riktigt dålig. Tappar jag inte mobilen slarvar jag bort mina tillbehör.

Nu efter kvällens föreställning skulle jag samla ihop mina saker och åka hem. Jag tar ett stadigt tag om min väska som innehåller papper och datorn. När jag svänger upp väskan öppnar den sig och allt rasar i golvet. Ett klinkersgolv dessutom. Den splitter nya datorn går i stengolvet med ett pang!

Jag blir helt skakig, tyst och samlad.

Faan, skriker jag till slut.

Nu verkar hela min tekniska värld halta. Jag ska tydligen inte ha med sånt att göra en tid.
Är det straffet för att jag setat för mycket vid datorn?
Borde jag se detta som ett tecken?

Jag tror ju inte på ödet eller övre makter. Förmodligen är det mitt undermedvetna som daskar mig i ansiktet...
" -Ta hand om dig! Umgås mer med familjen! Se solen! Andas luften!

Grip dagen!

Imorgon, då jäklar...

Kommentarer
Postat av: lisa

tänk att jag inte har hittat din blogg förrän nu.
....du är rolig

2008-02-04 @ 15:16:37
Postat av: lillaq

Man tackar...
Jo, jag har haft det lite körigt på senaste tiden och lider av lite idétorka för tillfället men... skam den som ger sig.

Jag ska fortsätta vara lite rolig då ;)

2008-02-04 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0