Inspirationen i skuldran?

image201

Jag har i flera dar haft lust att skriva skojga saker på några bloggar bl.a. och formulera olika idéer inför sommarens begivenheter.
Men jag hittar liksom inte inspirationen. Då funderar jag på vart den sitter egentligen. Säkert finns det en medicinsk förklaring som har med hjärnans olika synapser att göra. Helt ointressant.

Jag tror den sitter i mina skulderblad. Eller det vänstra för att vara exakt. Jag har sedan ca två veckor haft en molnande värk under själva skulderbladet, precis just där inspirationen sitter. Mysko!

Så fort jag funderar på nåt skoj eller begåvat så måste jag byta sittställning eller tänka på att dra ner axlarna och då är tanken jag hade borta och skrivkrampen kramar min skuldra hårt hård.

Mina skuldror börjar närma sig de fyrtio så sakterliga men det ska väl inte betyda nåt tycker jag. Jag har ju en skuldra i sina bästa år!

Suck, jag får väl vila mig i form helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: lisa

Konstigt nog så är jag drabbad av något liknande! När jag sitter och är inspirerad framför datorn och skriver saker så får jag ilningar i en höft. Hmm.. mysko va? Jag tror att min inspiration sitter dära. För att citera Shakira- my hips dont lie.

2008-02-05 @ 10:55:07
Postat av: lillaq

Ja, du ser. Alltid kul med folk som begriper ;)

2008-02-05 @ 11:09:30
Postat av: Lasso Girl

http://www.expressen.se/halsa/1.1064168/symptomen-kommer-smygande

2008-02-28 @ 07:22:20
Postat av: lillaq

tack för tipset Lasso Girl.
Kanske att det är frozen schoulder det handlar om. Jag har kommit igång lite med träningen nu i alla fall så jag hoppas på bättring.

2008-02-28 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0