Tvångssnack



Det finns ju många sätt att sköta ett företag på. Några företagsidéer säljer sig själv till stor del. Andra behöver finurliga sätt att nå framgång. I vissa fall ytterst tveksamma metoder. I telefon branchen är det tätt om erbjudanden. Alla med samma mål. Att långsiktigt binda upp oss nyttjare med abbonemang av alla slag. Det ena fiffigare än det andra.

Jag fick i min brevlåda meddelande om att jag ändrrat mitt förval från Telia till Glocalnet???

Eh... nja, jag har inte gjort nåt. Jag skulle definitivt inte beblanda mig med Glocalnet. Jag gjorde det en gång och det var en gång för mycket. Efter lite efterforskning så visade det sig att sambon har glocalnet på Torpet. Vilket hon förlängt nyligen. Detta banditföretag har utan min tillåtelse bara skickat in om förval även för vårt abbonemang inne i stan.

Hur är det möjligt? kan vem som helst ändra mitt förval? Hemtelefonen står ju på mig, vilket borde göra det omöjligt för andra att ändra på detta tycker jag.

Självklart har Glocalnet helt fräckt tagit tillfället och hoppas på att jag inte ska märka nåt. Jag rinde sagda ruffelfirma och hamnade som 102 person på kö! Bara detta säger en del om vandalerna på Glocalnet.

Dom tar sig friheter och jag får problem!

Glocalnet=djävlar i etern!

Kommentarer
Postat av: Lasso Girl

En gång för runt 5 år sedan blev jag upprings av en försäljare på Glocalnet. han ville sälja på mig ett abonemang, och jag ville ttta på avtalet innan jag skrev på något. Jaha, så pratade han på, och det lät som om vi hade ett avtal. jag avbröt och frågade "menar du att vi har ett avtal?" och han sa nej. Sen kom det i alla fall ett avtal som var genomfört enligt dem, och när jag inte betalade hotade de med kronofogden.

Ja, Glocalnet är ett =?)"?=`´0)(= FÖRETAG!!!!!!!!!!! Så ta och banka lite vett i din sambo och se till att akta er för detta skirföretag!

2008-06-23 @ 12:01:46
Postat av: lillaq

Jag nöjer mig med att banka på telefonföretagen.

Min sambo kramar jag bara ;)

2008-06-24 @ 14:14:01
Postat av: lillaq

Sambon har nu ordnat upp fadäsen och ordningen återställd, kanske...

2008-06-26 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0