En tanke, innan nästa...

image241

Jag har så många tankar i mitt huvud just nu. Det mesta jobbrellaterat. Verkligen kul tankar. Många idéer, många praktiska saker att reda ut, mångadetaljer att hålla ordning på. Det är roligt. Ju mer det är desto större blir kreativiteten, i mitt fall.

Tills en viss gräns...

Jag kan tänka mig att gränsen är nådd. Jag märker att när jag ibland sitter och pratar med folk, dom som orkar prata med mig nu, far iväg i tanke experiment eller till och med funderar på alternativa idéer till det vi samtalar om under samtalet... Hänger ni med.

Jag pratar om ett sätt att marknadsföra ett visst arrangemang och under samtalet så har jag börjat på avvecklingen av detsamma. Start och stopptider, vem tar skräpet och hur gör vi nästa gång m.m.

Undrar om det är bra eller dåligt? Bör utvecklingen och idéskapandet ha sin gilla gång? Måste man även i tanken krypa innan man går? Jag vet inte. Jag måste försöka fokusera på dom idéer och projekt jag nu har i skallen och se till att allt är "på rull" innan jag går vidare.
Det blir veckans mål.

Annars var helgen bra. Nästa helg... då jäklar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0