Arbetsplatser



Att ha en bra arbetsmiljö är nästan helt avgörande för att lyckas på jobbet tror jag. I arbetsmiljön lägger jag även in aspekter som kollegor, plats, stämning och yttre påverkan. Tja så som ljus, ljud, rörelse typ.

Eftersom jag jobbar en hel del hemmifrån så måste jag se till att ordna med arbetsytan själv. Jag har ju flyttat ganska nyligen och har inte hunnit hitta den bästa ytan ännu.

Jag har provat det egentliga skrivbordet. Där vi har avsatt yta för skrivare, pärmar och annat.
Inte helt optimalt ännu. Man ser inte tv:n därifrån ;)

Matsalsbordet. Bra rymd men lite dålig belysning och krångel med skarvsladd.

Nu senaste är det köket som gäller. Skönt ljus med hörnfönster. Närakaffebryggare och kylskåp. Dock liten arbetsyta men med god överblick över gatan och tomten.

Jag har ännu inte testat övervåningen och källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0