Webbnära



Jag tycker webben är fantastisk.
Den är som en demokrati. Respekteras den så funkar det.
Jag har ju alla möjligheter att ta reda på allt möjligt (om jag inte bor i Kina) bara genom att klicka lätt med pekfingret.
Nu så har jag börjat arbeta rent känslomässigt med sommarens produktion i Östersund. Jag tycker det är en jätterolig stad. Mycket för att jopbbet där e kul och jag har inga andra direkta måsten när jag är där.

Då kände jag för att se lite direkt från plats. Hittade några webbkameror som är i gång och kan således titta på väder, folk live.

Vilken grej det är egentligen.
Om jag hade tid så skulle jag nog försöka webbsända istället för att skriva men... det tar förmycket tid som det är nu.

Jag får nöja mig med att sukta efter sommarens dofter över en vintrig bild från ett hörn i Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0