2008


Förra året vid denna tid så gjorde jag en summering av året som gått så varför inte ödsla lite tid med det även detta år?
BETYGSSKALAN ÄR 1-5 DÄR 1 är sämst och 5 bäst.

Jobb:
Under 2008 har jag haft många roliga uppdrag. Mina vanliga uppdrag som moderator, producent, entertainer, skådespelare och regissör har flutit sin gilla gång. En höjdpunkt detta år var Sommarföreställningen "Historien om Oliver". Eftersom jag var både projektledare och regissör så var det en uppgift som fanns med hela året nästan. Ett lyckat slutresultat för en hjärtlig sak. titta gärna på www.oliver2008.se
Betyg 4

Hemmet:
Den största förändringen detta år. Familjen flyttade till Tokstan Tälje! Efter sommarens frihet på landet så blev det för olidligt med platsbristen i stan och vi sökte större boende. Mitt i finnanskrisens start så köpte och sålde vi vårt boende.
Det blev villa med renoveringsbehov. Ännu ett livsprojekt har tagit sin början.
Betyg 4

Nära och kära:
Jag tror inte att det är så stor förändring sedan förra året dessvärre. Vi jobbar mycket med varierad arbetstid, det vill säga utspritt över dygnets alla timmar. Detta medför ett logistiskt pussel med lite utrymme för ledig tid tillsammans. Arbetet med att hitta bostad har såklart tvingat fram bra samtal om framtid och satsningar så betyget blir högre trots allt.
Betyg 3

Hälsa:
Ovanligt friskt har det varit 2008. Inga rapporterade fel. Kroppen verkar funka som planerat. Normal förslitning "over all" är nog diagnosen. Jag tillryggalagt 40 år som människa under året och står mig ganska bra tror jag. Har nog faktiskt rört mig mer än tidigare. Lita simmning, lite cykling men framför allt mer paddling. Tack alla vänner som gav mig en kajak i present!
Betyg 5

Prognos 2009:
Liksom tidigare år säger jag träna mer, umgås mer, vara mer ödmjuk.
Sneglar på att försöka hitta nåt mer rutinjobb för att förenkla vardagen.
Hälsa på föräldrarna mer. Dom behöver det.

Jaa, lycka till säger jag till mig själv helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Tom

Gott nytt 2009! Prognosen ser bra ut.

2009-01-05 @ 18:52:43
URL: http://typpapper.blogg.se/
Postat av: lillaq

Japp, det brukar göra det i början av året ;)

2009-01-05 @ 23:26:39
Postat av: Isabella

Gott nytt år i efterskott morbror och grattis till den goda nyheten!

2009-01-13 @ 20:51:37
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Tom

Skrivkramp? ;)

2009-02-01 @ 13:05:24
URL: http://typpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0