Att tycka om att tycka


Jamen va fasen!

För ett par månader kryssade jag i några rutor i en undersökning om hur jag upplevde eniros webbtjänster.
Nu vill dom att jag ska svara på frågor om hur jag upplevde undersökningen???

Vad kommer dom att göra med den informationen?
Min erfarenhet är att större delen av denna typ av uppföljningar bara är slöseri med tid, för ingen använder dom sen. Man gör en uppföljning av projektet sen stänger man detsamma. Om man sen startar ett nytt projekt så är kunskapsöverföringen ofats väldigt dålig.

Cirkeln börjar bara om.

Jag la 4 minuter på att blogga istället för att svara på dom där frågorna. Vet inte vilket som var bäst.
Tjaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0