Nya hjul!

image62

Jag kan inte nog många gånger påpeka vilket bra fortskaffningmedel detta är. Har man bara en ryggväska med ett par lätta skor/tofflor med sig så är man rustad för alla underlag.

Det går snabbt, är kul och man får motion.

Jag har haft mina Rollerblades sedan hösten -98. Dom är väl använda och jag har vänt på hjulen en gång (dom slits snett när man kör) och en hel massa bromsklossar är bytta.

Jag är liksom lite förtjust i detta par inlines. Funderar på att köpa nya hjul.
Annars kanske det är lika bra att köpa ett par mer moderna som säkert är lättare och har större hjul.

Tja, det får bli när jag har en tusenlapp över eller så.

Roll on folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0